Babbel som kanske underhåller någon?

Nu har jag varit uppe i 14 timmar i sträck. Gårkvällen spenderades hos mina kusiner. Sanna, Simon, Emelie, Klara och jag bestämde oss för att dygna. Sanna, Simon och jag klarade oss igenom hela natten! Har tagit massvis med bilder på raketer och annat men kan inte lägga ut bilder. Gott nytt år!

Ikväll har det tittats på Notting Hill, ätits choklad och stickats! Hoppas att min halsduk blir klar snart... men det tvivlar jag på. Orkar inte ha någon dålig ursäkt varför jag inte bloggat eftersom det inte finns någon. Ska man behöva ha en ursäkt? I morgon kväll är det släktträff med människor från USA, trevligt. Dessa dagar som är kvar på lovet ska jag göra något av! Nu ska jag sussa, väldigt välbehövligt... Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0