The BOOOOMB is here!

Varför ska alltid läxorna dimpa ner i bomber lite då och då? Kan de inte spridas ut lite mer? Just nu har jag lite för mycket att göra så jag inte vet var jag ska börja. Franskaläxa och engelskaläxa till imorgon. Nästa vecka är det BARA SO-prov, matteprov, matteläxa x2, franskaläxa, engelskaläxa och säkert något mer. Sedan har jag massor av saker som jag behöver fixa också. Jag behöver köpa en present till min syster som fyller år på söndag + en till present jag behöver fixa till andra...
Lyckades somna när jag kom hem idag så det blir väl att nattplugga. Tur att det finns musik som gör att det inte blir allt för tråkigt.
On the radio - Regina Spektor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0