TÈ-TIME!

Nu ska jag dricka lite te och äta rostmackor... muums!
Mischelle Featherstone håller mig sällskap!

Idag ska jag göra mig själv en tjänst och göra läxorna i tid så jag kan se Grey´s ikväll! SO-provet gick galant idag! (Galant.... låter skumt) Fast jag vet en pyttepytteliiiiiten sak som jag råkade glömma. Annars så var det väldigt enkelt. Nu är det bara matteprovet och NO-argumentationen och sedan är jag fri för helgen! Wonderfint!

Imorgon är det igentligen vit dag, vilket innebär att vi bara har profil (skoltidning) och projekt på hela dagen! Men imorgon ska vi åka till Teknikmuseét och kolla på en film angående det projekt vi jobbar med. Måste fixa matsäck, får se om jag har något mumsigt här hemma!

Nu är mitt té färdigt, AU REVOIR! (har franskaprov på tisdag... min helg är inte rikgit fri kanske)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0