All in one!

Är det inte praktiskt att få in några av sina favoritartister/band i en låt? Mycket tycker jag! Min kusin Sanna hade en läxa att hon skulle göra ett repotage om en jämnårig och dennes musiksmak. Och vem fick ställa upp? Jo, MOI! Haha! 
För övrigt har jag helgen planerad redan! Sanna kommer till mig på fredag och då sover hon över. På lördag ska vi ut på en liten höstsegling! Ska bli otroligt mysig, jag älskar att segla på hösten! Hon sover även över till på söndag då det är kalas för vår kusin Erik som fyllt 6 år! Men först ska jag klara mig igenom veckans jobbiga dagar... Har mycket nu! 
Nu ska jag göra något som jag längtat efter hela dagen! Fortsätta plugga på SO-provet! Samhällsekonomi måste vara det roligaste som finns. Jag kan nästan inte slita mig från boken! Lite jobbigt att behöva läsa allt eftersom jag redan kan allt... Men det är ju som sagt något som jag verkligen längtat efter hela dagen! *HOST* MED STORT H!
För att vara lite seriös så är det inte så farligt. Kunde varit värre... Men också bättre! Nu ska jag inte klaga! Börjar bli så trött på att det klagas så mycket. Kan man inte uppmuntra det som är bra? 
Den här låten är iaf grym! Peter Bjorn & John, Lykke Li och The Sounds! Låten är en cover på New life som Depeche Mode gjort ursprungligen. Njut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0