Vecka 40, check!

Då var vecka 40 avklarad, skönt! Matteprovet idag gick okej... inte mer eller mindre. NO-argumentationen var ganska rolig faktiskt, fast man är så trött sista lektionen på en fredag! Fick tillbaka SO-provet, fick VG+! Jag känner mig nöjd! 
Efter skolan så cyklade Daniela och Matilda hem till mig. Vi åt godis och sen blev det inte så mycket intressantare. Senare kom Sanna för att sova över. Daniela drog hem medan Matilda stannade på middag. Matilda åkte hem för ett tag sedan och nu hade jag och Sanna tänkt oss att sova! Jag är så sjukt trött.. ska upp tidigt imorgon, vi ska ju ut och segla!
Au revoir! 

Kommentarer
Postat av: B

vad betyder "Au revoir"?

2009-10-06 @ 14:57:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0