My leeeegs...

Nu är jag hemma. *pust* Har varit på tekniska museét idag. Vi fick se en film och gå runt och kolla lite... Filmen var faktiskt lite rolig, stolarna man satt i rörde på mig och vatten sprutades. 3D var det också, så alla var så balla med glasögonen!

Men när vi skulle hem fick vi gå från Gärdet till Tekniska... Efter det tog vi bussen hem till Vaxholm och eftersom vi var så många fick jag stå hela vägen hem. Men när alla går av vid Engarn så fick jag sitta ner.. I cirkus 1 min, yay! Mina ben är trötta... vilket är bra för nu har jag ett själ varför jag skulle kunna lägga mig i soffan..

Men jag måste plugga till NO-argumentationen och matteprovet. Mina favoritämnen.

Tror att jag ska ta lite snickerstårta till. Nomnomnomnomnomnom.

Kommentarer
Postat av: Björn

Förut när jag jobbade så kstog jag hela dagarna och när jag skulle ha ner massa brädor och sen bära runt på dom så kunnde jag gå 8 h på en dag! :) du får träna benmusklerna mer helt enkelt så att du orkar mer.

2009-10-01 @ 14:40:23
Postat av: Vanja

Haha, mycket klokt Björn...

2009-10-01 @ 14:56:15
URL: http://neverthinktwice.blogg.se/
Postat av: Elsa

men vafan, du fick pengar för det?! + att du valde det. och jag går varje dag så du behöver inte tro att de ända jag går är vägen mellan kylskåpet och soffan.

2009-10-01 @ 15:16:04
URL: http://stuffandnonsens.blogg.se/
Postat av: Björn

Jag är alltid klok de visste du vell redan Vanja :)

2009-10-04 @ 23:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0