Mitt liv är ointressant.

Dagens humör: HAPPY och lite trött..
Dagens borde: Som alltid, plugga.
Dagens frisyr: Ingen direkt.. utsläppt & mittbena.
Dagens klädsel: Svart tunika, stickad grå kofta, randig halsduk, strumpbyxor & Madickenkängor!
Dagens (nattens) planer: Borsta tänder, ta ut linserna och sova... blir nog inte så mycket intressantare. 
Dagens materiella vill ha: Mina kolpennor som tog slut igår. 
Dagens längtan: MUSE på lördag & Kalmar på söndag!
Dagens fundering: Hur litet en myras skelett måste vara, varför mitt ljud på datorn inte fungerade igår, vad pommeskrydda är (mormor frågade), gymnasium och varför jag funderar på så konstiga saker. 
Dagens beroende: Te och musik.
Dagens tråkigaste: Utvecklingssamtal & lite annat smått. 
Dagens personer: Mamma, pappa, Klara, klassen... mormor & Gabriella!
Dagens roliga: Tanken på att MUSE är på lördag (!) och att Kalmarresan är spikad! & att det blev pannkakor till middag. Mammas virriga hjärna.
Dagens låt: Yellow Sumbarine - Beatles... Don't ask why. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0