LET ME INTRODUCE MY FRIENDS!

I'm from Barcelona - We're from Barcelona 
  
   
Old but greate, gillar't! Albumet Let Me Introduce My Friends kan man inte klaga på. Låtarna som Oversleeping, Treehouse, Jenny, Collection Of Stamps är musik är på riktigt. WONDERFINT! Faktumet att min lillasyster kan delar av texten kan bero på att jag spelar dem lite för ofta. 
    
Just nu äter jag ostkaka! MUUUMS. Ska göra en kopp te och göra matteläxan. Sedan tror jag att jag lägger mig i sängen och tittar på ett avsnitt av O.C, var grymt länge sedan! 
   
KRAMEN. :]

Kommentarer
Postat av: Den där underbara tjejen Vanja

Oja, du har så rätt min kära vän, de är heelt underbara! :D

2009-11-17 @ 22:13:20
URL: http://neverthinktwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0