Från det ena till det andra.

I helgen har jag fullt upp! Nu ska jag duscha för att senare möta upp tjejerna i min klass (de som inte är sjuka då) och äta pizza! Klockan 19:00 kommer min släkt hit och firar mig, trevligt trevligt. Senare ska jag hem till någon (?) och se på film. I morgon klockan 9 ska jag + några klasskompisar till jobba för att tjäna lite pengar till Parisresan. Sedan bär det av till gymnasiemässan. På söndag ska jag, Matilda och pappsen gå på fotomässan! 
Kameran kommer vara med hela tiden! *klick klick* LAAAATER GUYS!!! 

Kommentarer
Postat av: B

vad jobbar ni med för att tjäna pengar till resan då? :P

2009-11-14 @ 16:12:31
Postat av: Elsa

Hos våran lärare.. han ska renovera lägenheten..

2009-11-14 @ 20:49:32
URL: http://stuffandnonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0