For Emma, Forever Ago.

For Emma (a cappella) - Bon Iver. Videon är från en trappuppgång i Paris precis innan det var visning i en av lägenheterna. Enligt mig är den här verationen bättre än orginalet. 
  
Nu har kommit hem från pepparkaksbaket! Sanna, Simon, Klara och jag skulle enligt receptet ha gjort över 200 pepparkakor. Tog några bilder och hoppas att jag kan ladda upp dem! Är lite mätt nu efter all deg (åt aldrig någon färdig pepparkaka... hehe). Lyckades övertala pappa att vi kunde äta pizza ikväll, han gick med på det om jag gör den. Så nu ska jag göra pizza! Muuuumsigt värre. 
  
Imorgon är det skola igen. Ska lägga mig tidigt så jag orkar med veckan. Det är ju Paramore imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0