Helgen.

Åh! Ni anar inte vilken grym spellista jag har på Spotify. BÄST, BÄSTARE, BÄSTAST! I fredags var jag på gymnasiemässan med Matilda, Daniela och Sanna. Jag, Sanna och Matilda satte oss sedan i biosalongen för att titta på New Moon. Superbra! Lite annorlunda bara, men bra. Jag åkte sedan hem till M och kollade på Idol.

I lördags fotade jag lite på morgonen, när solen tittade fram! Hääääärligt! Sedan åkte jag och min mamma till huvudstaden men vi hittade inget. På kvällen var jag på middag med min familj + farmor hos min bror och hans flickvänn. Det var mysigt, de har fått jättefint i deras nya lägenhet!

Idag har jag varit med Matilda. Vi bakade muffins och kollade på OC, myyyyyys.

Tyvärr går det inte att ladda upp bilder nu. Provar imorgon. Nu ska jag titta på film, TJAAAAO!





Kommentarer
Postat av: sophie

vah? :O bakade ni muffins? :S nä nu blev det fel, brukar inte ni baka kladdkaka? snyfft <3 <3

2009-11-24 @ 12:22:09
URL: http://sophiehantmankollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0