SMÄRTA!!

Vi klarade oss riktigt bra på orienteringen faktiskt! Sprang konstant (ALLTSÅ KONSTANT...öhm...) i 100 minuter. Har ont i fötterna nu och mitt huvud känns som ett sådant där kebabspett som snurrar runt runt.. Lektionerna som vi skulle ha efter lunch blev inställda så vi slutade runt halv 12. Mycket MYCKET skönt. 

Snart ska jag iväg på knytis i skolan där vi ska prata om Parisresan i 9:an. Har bakat paj och hela köret faktiskt! Så jag känner mig lite duktig... även fast mamma gjorde en stor del av pajen. Men det är en annan historia... 

Men imorgon är det matteprov och det hade jag totalt glömt bort... får väl hämta boken i skolan. Stackars böcker som alltid blir glömda... 


Kommentarer
Postat av: MM

Hahaha, jaja, VI* men jag pratar ju bara om mig själv här ju xD

2009-05-27 @ 17:04:35
URL: http://littlemissmagic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0