Ironi eller inte, det är frågan.

Nu har jag klantat till det rejält. Designen blev lite muppad men det struntar jag i. 

Imorgon är det orientering och jag längtar inte! Aja, kommer säkert tappa bort mig hur jag än gör så jag får väl nöja mig med det! Det är inte så ovanligt nämligen. Åt glass idag igen! Med MM också! Sedan var det skytte men vi sköt inget, som vanligt då. När vi skulle hem så kutade jag till Vaxholmsbussen (MM var tvungen att stanna och plocka upp min mobil som jag tappat...) och när jag går på bussen säger busschaförren: Du kunde inte ha spungit lite snabbare eller?! HUUH?!?! Förstod aldrig riktigt om han var ironisk eller inte...

Kom precis på att det är Paris-middag imorgon i skolan så jag måste göra lite mat för det är knytis.. Fan. 

Juste!! Jag och Matilda har en liten rolighet på gång! Fast det är hemligt... maha! 

Kommentarer
Postat av: MM

Hahahha, men värre är det ju för mig, jag kommer inte orka hålla er takt!! Känner mig sämre!! :O men jag måste ju köra orienteringen, och vi måste ta alla.. Hmm.. xD



(Skulle du kunna undvika att skriva ut mitt namn? xD Från och med nu är jag MM inom bloggvärlden xD)

2009-05-26 @ 22:09:35
URL: http://littlemissmagic.blogg.se/
Postat av: Björn

intresseklubben noterar att du nui heter "MM"

2009-05-26 @ 22:26:05
Postat av: Elsa

MM: Haha.. okej då :)



Björn: Men tänk för att vi noterar jättebra!!

2009-05-26 @ 22:32:27
URL: http://stuffandnonsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0