Young Folks - Peter, Bjorn and John.

Midsommar var väldigt trevligt ute i skärgården. Vi la till, jag sprang upp i skogen för att gå på toaletten för vi har ingen på båten. Vad händer då? Jo, det börjar spöregna! Så jag fick sitta där ett tag under tak, för att inte bli dyblöt. Fick springa när det regna ändå, men sprang innan det började hagla. 

Typisk midsommarmat under kvällen och spel. I lördags kom värmen vi alla väntat på. Sol, bad, grillning och läsning. Seglade vidare på kvällen. dessvärre blev det riktigt kallt. Fisketur med kusin och syster och vi satt som packade sillar i lillbåten påväg till den lilla ön. Men ingen fisk blev det. Hur kan man bli smart av ett djur som simmar rätt in i en krok, även fast den vet att det kommer att gå illa? Nej, det förstår  jag mig inte på. 

Packningen är snart klar, allt ska bara ner i väskan. Hoppas att allt får plats.... Sedan ska jag sova! Som tur är utan underställ, mjukisbyxor, fleecetröja och mössa! 

Midsommarhelgen var rätt så mysig ändå. Och nu är jag väldigt utvilad! Tur det... för imorgon och 16 dagar framåt är jag på Åland på konfaläger. Hoppas att det blir lyckat!! 
 
Young Folks - Peter, Bjorn and John. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0