Resplaner

Kan berätta att jag och Vanja åker till Bro på onsdag! Närmare bestämt Lejondal... ni hör ju hur flått det låter! Vi ska åka pendeltåg  bara för att och sedan kommer hennes morfar och hämtar oss på stationen. Han äger ett konferanshus och det är där vi ska bo. Har hört av min vän Daniela (SOM JUST NU BEFINNER SIG I COLOMBIA DEN BAJSUNGEN) att det är superfint! 

Ska bli superkul att åka bort lite! Bara för att jag varit hemma så mycket! Ironi för den som inte förstår. Imorgon ska vi träffas och planera lite inför en annan resa. Vi ska besöka en vän till oss båda som vi träffade på Stadium Sportscamp som befann oss på förra sommaren. Gabriella heter hon och hon bor i Kalmar. Hon har varit och hälsat på oss så vi tänkte att vi skulle ta oss ner till henne så att hon får visa oss runt lite! 

Jag ska försöka klicklkicka med kameran så mycket jag kan! 

Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0