Konfa, bio och segling.

Igår var det alltså konfirmation, det var både varmt i den snygga kåpan och roligt! Prästen villade bort sig lite dock... Men det var trevligt. Hela släkten kom på lunch och fika hemma hos mig. Jag fick massvis av smycken och lite teckningssaker. T.ex. en liten pensel som man kan ha när man är ute och reser! 

Jag fick även ett armband av min farmor, och det var det första smycket min farfar gett till henne. Så man kan säga att farfar var med på presenten lite. Armbandet var iaf väldigt fint och det är roligt att få något som har en liten historia bakom sig. 

Min brorsa Måns gav mig en biobiljett så igår kväll gick vi och såg "Baksmällan". Den var faktiskt väldigt rolig! Sedan åt vi lite i Kista C och sen åkte vi hemåt. 

Idag ska vi ut med båten, och där kommer jag att vara i 2 veckor. Om vi inte åker hem tidigare. Men det ska bli rätt så skönt att bara koppla av lite. Såklart följer målarlådan med mig, så det kanske blir lite update av bilder när jag kommer hem!  

Au revoir!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0