Hem ljuva hem.

Då är jag hemma. Väldigt skönt att få vara lite själv och sova i min egen säng. När jag var där på Åland kändes det som att jag alltid varit där och nu när jag åkt hem har jag blivit enormt sällskapssjuk. Jag har varit van vid att ha 45 underbara vänner runt omkring mig och ett tiotal sköna ledare och nu sitter man här helt ensam. Längtar till helgen då jag får träffa alla igen! Jaja. Lägret var iaf lyckat och jag tror att konfirmationen på söndag kommer att bli bäst. Kramring på slutet och sedan fika hemma med nära och kära. 

I morgon ska jag till min kusin Sanna. Ska köpa mig ett par solbrillor och sedan ska vi ha picknick. Har inte träffat henne på hur länge och det ska bara bli så skönt med bara hon och jag. Bilder kommer förmodligen. Kanske slänger in ett par bilder då vi grillade marshmellows innan konfalägret. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0