Ellie is home!

Nu är man hemma igen! Har varit mycket roligt kan jag säga! Mycket skratt och liten verkstad passar in rätt så bra... fast vi han med de saker vi ville göra så det var lugnt. Men efter lerduve-skyttet har jag fått en hemsk träningsverk! Är inte van vid den positionen och mina klena armar gjorde inte saken bättre! Har missbrukat ordet "aj" idag... 

Fick med mig otroligt många filmer hem. Tänker spara dem tills jag får riktigt tråkigt.

Imorgon konfirmeras min kära kusin Sanna! Som jag för övrigt inte träffat sedan jag konfirmerade mig! SKANDAL!

 Imorgonbitti kommer även min pappa tvinga upp mig tidigt för att gå ut och springa! Undrar om man kan säga "gå" ut och springa... Men hur ska jag klara det?!

Vi gick upp i ett slottstorn och vi, som många andra, dokumenterade även att vi varit där.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0