Vecka femtio.

Måndag: Plugga till franskaprov, läsa klart boken Djurens gård, skriva om Jane Austen.
Tisdag: Skriva om en till engelsk författare, skriva recension på Djurens gård. FRANSKAPROV!
Onsdag: Förbereda mig till NO-redovisningen om hjärnans olika sjukdomar, skriva om ännu en engelsk författare. 
Torsdag: Dela ut hyresavier (jobba), plugga matte, kolla igenom mina uppsatser. Ledig på dagen. NOBELMIDDAG!
Fredag: Lämna in engelskauppsats x3 och bokrecension, redovisa NO:n, berätta om en nyhet på SO:n. LUCIA!
  
Detta är min planering för veckan, om jag håller den hinner jag klart i tid. Annars blir det liiiiite jobbigt. Idag fick vi reda på att alla engelskauppsatser ska in nu på fredag istället för tisdagen efter. Sen har jag en gullig liten fördjupningsuppsats om den ryska Tsarfamiljen till nästa tisdag också. Skulle vara kul om jag kunde alla luciasånger så jag slipper vara helt borta på fredag. Juste, vi har matteprov nästa också. Snacka om att jag kommer stänga in mig i mitt rum hela dagarna. Nu behöver jag cola. 

Kommentarer
Postat av: B

Tänk på att det är jul lov snart så de e bara att lämpa på!

2009-12-07 @ 21:16:04
Postat av: sophie,

KAN DU LUCIATEXTERNA?! :O <3

2009-12-09 @ 22:50:05
URL: http://sophiehantmankollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0