(läs inte det här inlägget, snälla)

Hej hopp! Orkar inte skriva så mycket. Inte för att jag brukar det men nu när det inte går att ladda upp bilder blir det inte lika kul. Bättre att vara tyst än att det man säger är skit. Veckan har varit konstig. Jag har pluggat till franskaprov största delen och så visar det sig att det blev inställt? Jaja, får nöta in alla konstiga böjningar och knäppa ord en gång till! 
  
Nu ska jag sova för imorgon ska jag upp 7! Jag och pappa har nämligen bestämt oss för att gå upp och fota på morgonen, det är så fint då. Kamera + stativ följer med , likaså den varma chokladen och understället vare sig jag hittar det eller inte. Senare ska jag iväg på Jensen Östras öppna hus, hoppas det ger något. Vid lunch drar jag till min kusin Tara för att prova kläder till nobelmiddagen (som är på torsdag!?). Hon har en enoooorm garderob. Gööött. På tal om gött, hur kunde Tove åka ut?
  
Nu blev det för långt... Men mig gör det inget, det blir kul att titta tillbaka om några månader. Btw så klippte jag mig idag. Tror det blev bra... Det är lite svårt att veta när frisören dränker mitt hår med massa geggamojja? Och så frågar de om jag är nöjd, hur ska man veta det om man inte tänkt styla det varje morgon? Inte för att jag bryr mig så mycket om håret, för min del kan det gärna vara lite ruffsigt och fult. Det är fint. ?
HEJDÅ.

Kommentarer
Postat av: sophie

det skulle inte bli så långt? haha xD vrf funkar det inte att ladda upp bilder? :O de e inge fel på blogg.se för det funkar för mig, å det kan inte vara för att du har en mac för ja sitter på en mac nu och det funkar. Konstigt? Aja hoppas det funkar snart, ser fram imot att få se dina bilder :) KRAM

2009-12-05 @ 02:36:48
URL: http://sophiehantmankollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0