091213


Lussesbullarna från 2:a adventsfrukosten.

Hallå! Är helt utmattad efter den här veckan så jag behövde en lugn helg. Har lyckats ladda in alla mina bilder nu, finally. Några bilder från nobelmiddagen och luciatåget kommer senare. Kika in på Sophies blogg (http://sophiehantmankollen.blogg.se) och kolla in några videos därifrån! Själva luciatåget tycker jag var bra när vi väl sjöng, men vi glömde låttexterna ganska ofta men det kanske inte var så konstigt om man tänker på hur repetitonerna var? Jag lyckades läsa utan att komma av mig på nobelmiddagen i alla fall! Trots att jag inte kunde äta eftersom jag var så nervös tycker jag att det var kul!

1:a advent, 2:a advent, 3:e advent, 4:e advent. En vecka kvar sedan tre veckors jullov! Hur skönt kommer inte det bli? AWSOOOOME!

Kommentarer
Postat av: sophie,

gott :)

2009-12-14 @ 17:00:30
URL: http://sophiehantmankollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0