Trött och mätt.

Några bilder ur arkivet Sanna&Elsa (och lite Simon). Har miljontals men alla är inte särskilt vackra! Haha! Speciellt inte när vi var lite yngre... Inte för att jag har sagt att jag är särkilt vacker på de här bilderna. Men det är så tråkigt om alla bara ska klaga på hur man ser ut så jag tänkte strunta i det. 

Har precis tittat igenom massa av de bilderna och man är verkligen annorlunda! Man förändras så snabbt men det ser man knappast själv. Men men, imorgon ska vi träffas! Vi har inte gjort det sedan hennes konfirmation! Hennes pappa fyller år imorgon också :) Man kanske få lite tårtaaaaa?!?! Hahaha. 

För övrigt är jag så trött och proppmätt p.g.a all äppelkaka som jag åt (naaaaam naaaaam) så att jag håller på att falla ihop! Imorgon när jag vaknar är det sista morgonen jag får ligga och dra mig hur länge jag vill! Aaah. 

Förra sommaren


I vintras (?)


Förrförra sommaren


Förra sommaren i bilden på väg till Göteborg


I Göteborg. Jag, Sanna & Simon


I höstas när jag fyllde år. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0